Thursday 14 January 2010

Backup and Standby

Hari ni 14 Januari ayah balik semula team standby n backup di tempat kerjanya. Dah hampir setahun ayah tinggalkan team tu kami semua gembira sebab ayah sentiasa ada kat rumah bila hari cuti. Sekarang ayah jadi orang yang sibuk dan kurang masa untuk kami.


Kini jadual saya juga berubah, banyak tanggungjawab terpaksa digalas sendiri bersama 3 hero...... membebankan, memenatkan, menyusahkan dan lagi lagi dan lagiii. Hati ini selalu bersungut-sungut.
Namun begitu saya pujuk hati , semua ini adalah untuk mentarbiahkan diri supaya mengasah kesabaran, menajamkan keredhaan, mensucikan dan mengikhlaskan ibadah hanya kepadaMu.

Apa jua keadaan yang dijadikan olehNya ada kebaikan dan rahmat untuk saya. Banyak benda yang kita rasa teramat-amat tak suka tetapi disisiNya itulah yang terbaik diberikan untuk kita.
Moga terubat hati bila dapat merasakan Yang Esa sedang mendidik jiwa yang keras ini, agar tunduk dan patuh dalam memenuhi kehendakMu. Faez, Firdaus dan Faris belajar untuk berdikari boleh...???///

No comments:

Post a Comment