Saturday 14 November 2009

Notebook Saya

Teman baru saya


Molek dan cantik dipandang



Moga hayatmu berpanjangan dan bebas dari makhluk perosak

Dunia tanpa sempadan. Maklumat di hujung jari. Komputer kat rumah saya tak dapat memenuhi keperluan kami sekeluarga. Kadang-kadang nak guna komputer terpaksa berjuang. Sesuailah dengan motto hidup sayakan.

Khamis lepas Pak Chu belikan notebook ni kt Menara TM, harga dia boleh tahan dan berpatutan. Lepas tu PakChu masukkan wireless. Tak payah bergaduh dengan Firdaus nak melayari internet. Ayah pula (maklumle orang kuat DG) sedekahkan broadband DG kat saya, bestnya.

Moga dengan adanya notebook ini memudahkan saya berjuang sebagai khalifahmu di bumi ini sesuai dengan ledakan maklumat sekarang. Jauhkanlah dari perkara-perkara lagha dan tidak berfaedah. Berkatilah masa yang Engkau berikan ini untuk menjalankan perintah-perintahMu melalui manhaj ini, InysyaAllah. Mampukah saya melaksanakannya .......???///

No comments:

Post a Comment