Sunday 20 June 2010

Selamat Hari Bapa

Hari Bapa datang lagi.  Alhamdulillah saya masih mempunyai bapa,  bapa mertua dan bapa kepada anak-anak.  Sayang,  cinta,  rindu dan segalanya untuk mereka,  Betul ke?


Sebenarnya saya takut untuk mengucapkan ini semua di hadapan mereka lebih-lebih lagi kepadaNya. Bukan takut apa ,  tetapi sayang,  cinta dan rindu itu belum diuji olehMU.   Saya akui semasa mereka sihat,  bertenaga dan tidak banyak ragam tiada masalah untuk melaksanakan semua itu.  Takutnya hati ini jika diuji olehNya dengan sesuatu yang susah dan sukar menjaga mereka,   bagaimana saya menghadapi situasi berkenaan? adakah ada keredhaan ...???/// 





Abah masa muda kacak juga




Ayah kepada anak-anak saya,  dekat dihati kami 


                       

3 comments:

  1. maaf mencelah. rasanya macam kurang sesuai letak gambar "mentua yg penuh pengalaman" dgn gaya duduk yg sedemikian rupa. nampak kurang sopan. dan rasanya juga tak perlulah nak letak gambar kalau tiada yg bersesuaian sebab macam dah menjatuhkan air muka mentua pulak (yg sepatutnya dijaga keaibannya).

    wallahu a'lam.

    ReplyDelete
  2. terima kasih banyak2 atas celahan. Kelalaian banyak membuat kita berdoasa padaNya. Moga diampunkanNya

    ReplyDelete
  3. Terima kasih banyak2 atas celahan. kelalaian kita banyak menyumbang kepada dosa-dosa sebegini. Moga diampunkanNya

    ReplyDelete