Thursday 28 July 2011

Menghitung Hari


Inilah hitungan saya setiap hari,  tolong tampal aje

Kalau ditanya apa perasaan awak Azilawati nak sambut Ramadhan?  Tak terjawab rasanya.  Tak dapat lagi merasai  perasaan tidak sabar-sabar untuk menemuinya.  Itulah tandanya saya masih jauh ikatan dengan Ramadhan,  kalau begitu ikatan saya denganNYA bagaimana pulak? Malu sangat-sangat dalam situasi sebegini.  Jeles melihat kawan-kawan  dan orang lain dah membuat persiapan untuk melaksanakan pesta ibadah di Ramadhan ini.  Dapatkah saya menikmati Bonus RamdhanMU kali ini atau masih di dalam kerugian lagi di tahun ini.  Ya Allah aku tak mahu rugi lagi di tahun ini bantulah aku untuk mendapatkan jualan murahMu di tahun ini.  Apakah aku memikirkan persiapan Hari Raya lebih daripada memikirkan persiapan Ramdhanmu...???///

No comments:

Post a Comment